Bugun...



Konyaspor, Gaziantep maçı hazırlıklarını tamamladı

Konyaspor, yarın evinde Gaziantep FK ile oynayacağı Ziraat Türkiye Kupası Son 16 Turu maçının hazırlıklarını yaptığı antrenmanla tamamladı.

facebook-paylas
Tarih: 12-01-2021 19:01

Konyaspor, Gaziantep maçı hazırlıklarını tamamladı

Kayacık Tesisleri’nde Teknik Direktör İsmail Kartal ve yardımcı antrenörler yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, koşu ve ısınma hareketleri ile başladı. Farouk Miya’nın takımdan ayrı olarak fizyoterapist eşliğinde çalıştığı antrenman, 5’e 2 pas çalışması ile devam etti. Oyuncular antrenmanı taktik çalışma ile tamamladı.

(Enver Furkan Çelebioğlu /İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI