Bugun...



Karabük’te bir apartman 14 gün karantinaya alındı

Karabük’te, korona virüs (Covid-19) vakaları tespit edilen apartman 14 gün karantinaya alındı.

facebook-paylas
Tarih: 03-09-2020 08:01

Karabük’te bir apartman 14 gün karantinaya alındı

Karabük Valiliğinden yapılan açıklamada, merkeze bağlı Cumhuriyet Mahallesi Dostlar Sitesi Karanfil Apartmanı’nda birden fazla Covid-19 pozitif vakanın tespit edilmesi ve vakaların temaslı sayılarının fazla olması nedeniyle apartmanın 14 gün karantinaya alındığı belirtildi.

APARTMANA GİRİŞ VE ÇIKIŞLARIN KISITLANDIĞI İFADE EDİLEN AÇIKLAMADA, ŞUNLAR KAYDEDİLDİ:

"Apartman sakinlerinden kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektörde çalışan vatandaşlarımızın karantina süresince idari izinli sayılmalarına, alınan bu kararlara uymayanlara Umumi Hıfzıssıhha Kanunu ve Kabahatler Kanunu gereğince idari para cezası ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanunu kapsamında gerekli adli işlemlerin uygulanmasına karar verilmiştir."

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI