Bugun...



Kadınlar Türkiye Kupası: Fenerbahçe: 73 - Kayseri Basketbol: 61

Basketbol Kadınlar Türkiye Kupası Çeyrek Finali’nde Fenerbahçe, Kayseri Basketbol’u 73-61 mağlup ederek adını yarı finale yazdırdı.

facebook-paylas
Tarih: 03-03-2020 20:00

Kadınlar Türkiye Kupası: Fenerbahçe: 73 - Kayseri Basketbol: 61

Salon: ASKİ Atatürk

Hakemler: İbrahim Altıntaş xx, Ozan Gönen xx, Anıl Veziroğlu xx

Fenerbahçe: Elizabeth xx 11, Ayşe xx, Olcay xx 2, Sevgi xx 11, Merve xx, Tuğçe xx 14, Chelsea xx 17, Cecilia xx 13, Esra xx, İrena xx 3, Laura xx 2

Antrenör: Victor Lapena

Kayseri Basketbol: Manolya xx 9, Kaeladawn xx 11, Ayşegül xx 11, Gülse xx, Kübra xx 2, İvankovic xx 4, Nazlı xx 0, Kennedy xx 24

Antrenör: Ayhan Avcı

1. Periyot: 25-9 (Fenerbahçe lehine)

Devre: 42-28 (Fenerbahçe lehine)

3. Periyot: 59-39 (Fenerbahçe lehine)

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI