Bugun...



İstanbul’da yeni av sezonu Vali Yerlikaya’nın katıldığı törenle açıldı

İstanbul’da su ürünleri av sezonu, Vali Ali Yerlikaya’nın da katılımıyla Yenikapı Balıkçı Barınağı’nda düzenlenen törenle başladı.

facebook-paylas
Tarih: 01-09-2020 00:01

İstanbul’da yeni av sezonu Vali Yerlikaya’nın katıldığı törenle açıldı

Denizlerde 15 Nisan’da başlayan av yasağı 1 Eylül itibarıyla sona eriyor. Yenikapı Balıkçı Barınağı’nda da yeni av sezonu nedeniyle İstanbul Valisi Ali Yerlikaya’nın da katılımıyla tören düzenlendi. Törende konuşan Vali Yerlikaya, balıkçı teknesine çıkarak ilk anonsu gerçekleştirdi. Vali Yerlikaya balıkçılarla birlikte denize kovalarla balık dökerken, törene katılan vatandaşlara balık ikram edildi. Av sezonunun ilk gününde balıkçılara sahil güvenlik ekipleri de eskortluk yaptı. Tören sonrası gemiler avlanmak üzere denize açıldı.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI