Bugun...



İspanya’nın AstraZeneca aşısının kullanımında yaş sınırını kaldıracağı iddiası

İspanya merkezli Cadena Ser Radyosu, İspanya’nın AstraZeneca aşısının kullanımında üst yaş sınırını kaldıracağını ve Johnson & Johnson aşısının da 66 yaş üstü kişilerde kullanımına izin vereceğini öne sürdü.

facebook-paylas
Tarih: 31-03-2021 00:01

İspanya’nın AstraZeneca aşısının kullanımında yaş sınırını kaldıracağı iddiası

İspanya merkezli Cadena Ser Radyosu, AstraZeneca ve Johnson & Johnson’ın geliştirdiği Covid-19 aşıları ile yeni bir iddia ortaya attı. Radyo, İspanya’da AstraZeneca aşısının kullanımında üst yaş sınırını kaldıracağını ve Johnson & Johnson aşısının da 66 yaş üstü kişilerde kullanımına izin vereceğini öne sürdü.

Radyo, bir halk sağlığı komisyonunun bugün yaptığı bir toplantıda aşıların kullanım yaşı hakkındaki değişikliği onayladığını iddia etti. İspanya’da toplam vaka sayısı 3 milyon 275 bin 819’a, toplam can kaybı ise 75 bin 305’e yükseldi.

-İHA-







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER DÜNYA Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI