Bugun...



İran, yüzde 60 oranında uranyum zenginleştirdi

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, yüzde 60 oranında uranyum zenginleştirdiklerini belirtti.

facebook-paylas
Tarih: 16-04-2021 14:01

İran, yüzde 60 oranında uranyum zenginleştirdi

İran Meclis Başkanı Muhammed Bakır Galibaf, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, yüzde 60 oranında uranyum zenginleştirdiklerini duyurdu. Galibaf paylaşımında, “Gece yarısı 00.40’da İranlı genç bilim insanlarımız yüzde 60 uranyum zenginleştirme işleminden ilk uranyumu elde etmeyi başardılar” ifadesini kullandı.

İran Dışişleri Bakanı Yardımcısı Abbas Erakçi, 13 Nisan tarihinde yaptığı açıklamada, uranyumu yüzde 60 zenginleştirmeye başladıklarını açıklamıştı.

(Aynur Sena Çabuk /İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER DÜNYA Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI