Bugun...



İran: “ABD, maksimum baskı politikalarına devam ediyor”

İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, İran’ın ciddiyetle yürüttüğü diplomasiye rağmen ABD yönetiminin maksimum baskı politikalarına devam ettiğini belirtti.

facebook-paylas
Tarih: 15-04-2021 19:01

İran: “ABD, maksimum baskı politikalarına devam ediyor”

İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ABD yönetiminin İran’a yönelik baskı politikalarını eleştirdi. Zarif, ABD Başkanı Joe Biden’ın eski ABD Başkanı Donald Trump politikalarını devam ettirdiğini belirterek, “İran’ın ciddiyetle yürüttüğü diplomasiye rağmen ABD yönetimi maksimum baskı politikalarına devam ediyor” ifadelerini kullandı.

İran’ın başarılı bir şekilde nükleer anlaşmada kaldığını ve anlaşmayı koruduğunu belirten Zarif, “Trump’ın nükleer anlaşmadan ayrılmasının ardından yürüttüğümüz 3 yıllık diplomasi karşısında Biden yönetimi baskı politikalarına devam etti. Bizim diplomasimiz test edildi ve nükleer anlaşmada kalmayı başarabildik” ifadesini kullandı.

(Aynur Sena Çabuk/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER DÜNYA Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI