İçişleri Bakanlığı açıkladı: "Sayı 144’e yükseldi"
İçişleri Bakanlığı: "Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığının ikna çalışmalarıyla 3 terör örgütü mensubu daha bugün Şırnak’ta güvenlik güçlerine teslim oldu. 1 Ocak’tan bugüne kadar terör örgütünden sadece ikna yoluyla teslim olan terörist sayısı 144’e yükseldi."
Güncelleme: 02-09-2020 12:36:51 Tarih: 02-09-2020 09:01
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri