Bugun...



Hindistan’da yasak nedeniyle sokaklar boş kaldı

Hindistan’ın Mumbai kentinde Covid-19 vakalarındaki artış nedeniyle getirilen sokağa çıkma yasağı sonrası caddeler ve sokaklar boş kaldı.

facebook-paylas
Tarih: 31-03-2021 11:01

Hindistan’da yasak nedeniyle sokaklar boş kaldı

Hindistan’ın Maharaştra eyaletinin başkenti Mumbai’de yeni tip korona virüs (Covid-19) vakalarında artış yaşanması üzerine Pazar günü sokağa çıkma yasağı getirildi. Mumbai polisi tarafından yapılan açıklamada, akşam saat 20.00 ile sabah saat 07.00 arasında sokağa çıkma yasağı uygulanacağı belirtildi. Kentte alınan önlemler kapsamında 5’ten fazla kişinin bir araya gelmesi yasaklanırken, restoran ve kafelerin paket servis yapabileceği kaydedildi.

Mumbai’de sokağa çıkma yasağı sonrası caddeler ve sokaklar boş kaldı. Güvenlik güçleri ana caddelerde konuşlandırıldı.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER DÜNYA Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI