|
Tweet |
Fatih Terim Stadyumu’nda M. Başakşehir’e konuk olan A. Hatayspor 5-1’lik galibiyet sonrasında büyük sevinç yaşadı.
Galibiyetin ardından futbolcular ve teknik heyet soyunma odasında galibiyet pozu vererek günün anısına fotoğraf çekildi.
(Gökhan Aklan/İHA)