Bugun...



Gürcistan Başbakanı Garibaşvili Covid-19’a yakalandı

Gürcistan Başbakanı İrakli Garibaşvili’nin yeni tip korona virüs (Covid19) testinin pozitif çıktığı belirtildi.

facebook-paylas
Tarih: 06-04-2021 13:01

Gürcistan Başbakanı Garibaşvili Covid-19’a yakalandı

Gürcistan hükümetinin basın servisinden yapılan yazılı açıklamada, "Başbakan İrakli Garibaşvili’nin korona virüs testi pozitif çıktı. Garibaşvili kendisini iyi hissediyor ve kendini izole etti, uzaktan çalışmaya devam ediyor" ifadeleri kullanıldı.

Geçen hafta Gürcistan Sağlık Bakanı Ekaterine Tikaradze gazetecilere yaptığı açıklamada, ülkede korona virüs pandemisinin üçüncü dalgasının ilk aşamasının yaşandığını belirtmişti.

(İlkin Hüseynov /İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER DÜNYA Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI