Bugun...



Galatasaray, 20 yıl sonra Kadıköy’de galip

Süper Lig’in 23. haftasında deplasmanda Fenerbahçe’yi mağlup eden Galatasaray, 20 yıl sonra rakibi deplasmanda yenmeyi başardı.

facebook-paylas
Tarih: 23-02-2020 22:00

Galatasaray, 20 yıl sonra Kadıköy’de galip

Galatasaray, Süper Lig’in 23. haftasında Kadıköy’de karşı karşıya geldiği Fenerbahçe’yi mağlup etti. Sarı-kırmızılılar böylece rakibine karşı deplasmandaki kötü istatistiği de sona erdi. Cimbom buradaki son galibiyetini 22 Aralık 1999 tarihinde almıştı. O dönemde de takımın başında Fatih Terim bulunuyordu.

Bu maç öncesinde Galatasaray, Ülker Stadyumu’nda Fenerbahçe ile 23 kez mücadele etmişti. Sarı-kırmızılılar, 20’si lig, 3’ü de Türkiye Kupası olmak üzere Kadıköy’de çıktığı 23 resmi müsabakada 15 kez yenilgi alıp, 8 kez de berabere kalmıştı.

Galatasaray böylece rakibini 23 maç sonra yenmeyi başardı.

(Oğuzhan Ort/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI