Bugun...



Galatasaray 2 maç sonra galip

Süper Lig’de Gençlerbirliği’ni 6-0 mağlup eden Galatasaray, 2 maç sonra galip geldi.

facebook-paylas
Tarih: 09-01-2021 22:01

Galatasaray 2 maç sonra galip

Süper Lig’de evinde Gençlerbirliği ile mücadele eden Galatasaray, sahadan 6-0’lık skorla galip ayrıldı. Sarı-kırmızılılar böylece 2 maçlık galibiyet hasretine son verdi. Aslan içeride Antalyspor ile berabere kalıp, deplasmanda da Konyaspor’a mağlup olmuştu.

(Oğuzhan Ort/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI