Bugun...



Fenerbahçe, korona virüs testinden geçti

Fenerbahçeli futbolcular, teknik heyet ve kulüp çalışanlarına, Samandıra Can Bartu Tesisleri’nde korona virüs testi yapıldı.

facebook-paylas
Tarih: 18-05-2020 15:01

Fenerbahçe, korona virüs testinden geçti

Fenerbahçe’de geçtiğimiz hafta çıkan pozitif korona virüs vakaların ardından, futbolcular teknik, idari heyet ve tesislerde görev yapan personel, yetkililerden alınan özel izinle bugün Samandıra Can Bartu Tesisleri’nde korona virüs testinden geçti. Sarı-lacivertlilerin, test sonuçlarına göre haftalık antrenman programını ilerleyen günlerde belirleyecek.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI