Bugun...



Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nda 1 kişinin testi pozitif çıktı

Fenerbahçe Beko’da bugün yapılan testlerde 1 kişinin korona virüs testi pozitif çıktı.

facebook-paylas
Tarih: 11-01-2021 23:01

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nda 1 kişinin testi pozitif çıktı

Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı’nda 1 kişinin korona virüs testi pozitif çıktı. Kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımımızın oyuncularının, teknik ekibinin ve personelinin Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda uygulanan Covid-19 testlerinde bir kişinin test sonucu pozitif çıkmıştır. Klinik şikayeti olmayan kişinin izolasyon ve tedavi süreçleri başlatılmıştır."

-İHA-







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI