Bugun...



Elazığ’da seyir halindeki pikap alev alev yandı

Elazığ’da kereste yüklü pikap alev alev yandı.

facebook-paylas
Tarih: 04-09-2020 22:01

Elazığ’da seyir halindeki pikap alev alev yandı

Olay, Güney Çevreyolu İmamefendi Bulvarı’nda kavşağı yakınında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Elazığ’dan aldığı keresteleri Malatya’ya götürmek üzere yola çıkan R.A. idaresindeki 44 ABH 210 plakalı pikap, bir anda motor bölümünden alev aldı. Alevleri gören sürücü sağ şeride çekerek araçtan çıktı. Yangın kısa sürede büyüyerek tüm aracı sardı. Haber verilmesi üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yanan aracı söndürdü. Yangında, pikap kullanılmaz hale gelirken, kerestelerin çoğu da kül oldu.

Polis, olay yerinde inceleme yaptı.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI