Bugun...



Çimsir, ilk İstanbul deplasmanında berabere kaldı

Ünal Karaman’dan sonra Trabzonspor’da teknik direktörlük görevine gelen Hüseyin Çimsir, ilk İstanbul deplasmanında Beşiktaş ile berabere kaldı.

facebook-paylas
Tarih: 22-02-2020 23:00

Çimsir, ilk İstanbul deplasmanında berabere kaldı

Trabzonspor’da Ünal Karaman’dan sonra takımın başına geçen teknik direktör Hüseyin Çimşir, ilk İstanbul deplasmanında Dolmabahçe’de çıktı. 4’ü Türkiye Kupası olmak üzere bordo-mavili takımda 8 maça çıkan ve 7 galibiyet 1 de beraberlikle sahadan ayrılan Çimşir dün İstanbul deplasmanında ise Beşiktaş’ın konuğu oldu. Maçın ilk devresini 1-0 önde kapatan Çimşir ve öğrencileri mücadeleden 2-2’lik beraberlikle ayrıldı. Çimşir, Trabzonspor başında İstanbul ekiplerinden Fenerbahçe’ye karşı sahasında 2-1’lik galibiyet almıştı.

(Güven Mert Ercan - Mehmet Şirin Topaloğlu/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI