Bugun...



Çanakkale’de, Gelibolu- Lapseki feribot seferleri yeniden başladı

Çanakkale’de, yoğun sis nedeniyle geçici olarak askıya alınan Gelibolu-Lapseki seferleri yeniden başladı.

facebook-paylas
Tarih: 05-02-2021 15:01

Çanakkale’de, Gelibolu- Lapseki feribot seferleri yeniden başladı

Çanakkale Boğazı ve adalar hattında deniz ulaşımını sağlayan GESTAŞ A.Ş., yoğun sis nedeniyle geçici olarak askıya alınan Gelibolu- Lapseki seferlerinin yeniden başladığını duyurdu. GESTAŞ A.Ş.’den yapılan yazılı açıklamada; “Bugün Gelibolu-Lapseki hattındaki seferlerimiz, saat 14.30 itibariyle başlamıştır” ifadelerine yer verildi.

(Utku Yaşar Cüce/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI