Bugun...



Çanakkale Boğazı’nda arızalanan tekne rıhtıma yanaştırıldı

Çanakkale Boğazı’nda arızalanan bir tekne, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü ’KEGM-9’ hızlı tahlisiye botu ile rıhtıma yanaştırıldı.

facebook-paylas
Tarih: 05-06-2021 00:01

Çanakkale Boğazı’nda arızalanan tekne rıhtıma yanaştırıldı

Çanakkale’nin Gelibolu ilçesi açıklarında saat 15.00 sıralarında makine arızası nedeniyle sürüklenmeye başlayan ve içerisinde 1’i bebek toplam 4 kişinin olduğu 14 metre uzunluğundaki ’Lara 19’ isimli teknenin yardımına Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğüne ait KEGM-9 hızlı tahlisiye botu yetişti. KEGM-9 botu tarafından yedeklenen tekne, Gelibolu Tersane Rıhtımı’na çekildi. Tekne içerisinde bulunan 4 kişi güvenle tahliye edildi.

(Utku Yaşar Cüce/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI