Bugun...



Bursaspor’dan Ankaragücü’ne geçmiş olsun mesajı

Bursaspor, bir futbolcusunda korona virüs tespit edilen MKE Ankaragücü için geçmiş olsun mesajı yayınladı.

facebook-paylas
Tarih: 05-05-2020 15:00

Bursaspor’dan Ankaragücü’ne geçmiş olsun mesajı

Bursaspor Kulübü’nden, bir futbolcusunun korona virüs testi pozitif çıkan MKE Ankaragücü Kulübü’ne geçmiş olsun mesajı geldi. Yeşil-beyazlılardan yapılan açıklamada, "Koronavirüs (Covid-19) testi pozitif çıkan MKE Ankaragücü futbolcusuna geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, sağlığına en kısa sürede kavuşmasını temenni ediyoruz" ifadelerine yer verildi.

(Samet Çayır/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI