Bugun...



Biden, ilk kabine toplantısını yaptı

ABD Başkanı Joe Biden, 20 Ocak’ta göreve gelmesinin ardından korona virüs önlemleri altında ilk kabine toplantısını yaptı.

facebook-paylas
Tarih: 02-04-2021 00:01

Biden, ilk kabine toplantısını yaptı

ABD Başkanı Joe Biden 20 Ocak’ta göreve gelmesinin ardından ilk kabine toplantısını yaptı. Toplantı, korona virüs salgını nedeni ile Beyaz Saray’daki Kabine Odası yerine sosyal mesafeye uygun şekilde Doğu Odası’nda yapıldı. Toplantı öncesi gazetelere demeç veren Biden, dün duyurduğu 2.3 trilyon dolarlık “ABD İş Planı” olarak da bilinen altyapı planını kamuoyuna açıklamaları ve çeşitli görevler için 5 bakanı seçtiğini aktardı. Biden ayrıca, "Amerikan Satın Al" taahhüdünü yerine getirdiğinden emin olmak için tüm kabinesine bakanlık harcamalarını incelemesini istedi.

Kabine toplantısının geri kalanı ise basına kapalı olarak yapıldı.

-İHA-







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER DÜNYA Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI