Beyaz Saray, Hindistan’dan ABD’ye seyahatlere 4 Mayıs’tan itibaren kısıtlama getirdi
Beyaz Saray, Covid-19 vakalarında artış yaşanan Hindistan’dan ABD’ye seyahatlere 4 Mayıs’tan itibaren kısıtlama getirildiğini duyurdu.
Tarih: 30-04-2021 23:01
Etiketler :
İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER DÜNYA Haberleri