Bugun...



Bakan Muş: “Ülkemiz 2021 yılı ilk çeyreğinde yüzde 7 büyüdü”

Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Türkiye’nin ihracatının, büyümenin lokomotifi olmaya devam ettiğini belirterek, “Ülkemiz 2021 yılı ilk çeyreğinde yüzde 7 büyüdü” ifadelerini kullandı.

facebook-paylas
Güncelleme: 31-05-2021 12:44:19 Tarih: 31-05-2021 12:01

Bakan Muş: “Ülkemiz 2021 yılı ilk çeyreğinde yüzde 7 büyüdü”

Ticaret Bakanı Mehmet Muş, sosyal medya hesabından, Türkiye’nin ihracatının büyümenin lokomotifi olmaya devam ettiğini kaydederek, “Sevindirici bir gelişme. İhracatımız, büyümenin lokomotifi olmaya devam ediyor. Ülkemiz 2021 yılı ilk çeyreğinde yüzde 7 büyüdü. Net mal ve hizmet ihracatımız bu büyümeye yüzde 1,1 katkı verdi. Bu başarıda emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz” değerlendirmesini yaptı.

(Mustafa Cenik/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER EKONOMİ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI