Bugun...



Bakan Kasapoğlu’ndan Galatasaray paylaşımlı ’Evde kal’ mesajı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Galatasaray’ın 2001-2002 sezonunda evinde oynadığı tüm maçları kazandığını hatırlatarak ’Evde kal’ mesajı verdi.

facebook-paylas
Güncelleme: 05-04-2020 20:45:31 Tarih: 05-04-2020 19:00

Bakan Kasapoğlu’ndan Galatasaray paylaşımlı ’Evde kal’ mesajı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından, ’Evinde olduğunda hep kazandın, yine kazanacaksın’ başlığıyla paylaştığı videoda, “Galatasaray, 2001-2002 sezonunda evinde oynadığı tüm maçları kazandı. Evinde olduğunda hep daha çok kazandın, yine kazanacaksın. Evinde kal Türkiye" mesajı verilerek korona virüs salgınına karşı evde kalmanın önemi vurgulandı.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SPOR Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI