Bugun...



Antalya’daki orman yangını büyümeden söndürüldü

Antalya’nın Kepez ilçesinde çıkan orman yangını, itfaiye ekiplerinin zamanında müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.

facebook-paylas
Tarih: 29-08-2020 20:01

Antalya’daki orman yangını büyümeden söndürüldü

Edinilen bilgiye göre, saat 16.30 sırasında Ünsal Mahallesi, batı çevre yolu kenarındaki ormanlık alandan henüz belirlenemeyen bir nedenle alevler yükselmeye başladı. Alandan alevlerin yükseldiğini gören çevredeki esnaf durumu 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. İhbarla bölgeye kısa sürede Orman Bölge Müdürlüğü ve Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri geldi. Dar yollardan bölgeye ulaşan ekipler yangına hemen müdahale etti. 3 dönümlük kızılçam ormanında etkili olan yangın ekiplerin zamanında müdahalesiyle büyümeden söndürüldü.

Öte yandan ağaçların yanması ve gökyüzüne yükselen dumanlar vatandaşların cep telefonu kamerasına yansıdı.

(İsa Akar - Huriye Ferah Vanlı/İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI