Bugun...



40 ton su kullanıldı, hala yanıyor

Aydın’ın Kuşadası ilçesinde hafriyat ve molozların döküldüğü alanda çıkan yangını söndürme çalışmaları beş saattir devam ederken, 40 ton su kullanıldığı öğrenildi.

facebook-paylas
Tarih: 11-03-2021 00:01

40 ton su kullanıldı, hala yanıyor

Edinilen bilgiye göre, Karaova Mahallesi’ndeki hafriyat atıkları ve molozların döküldüğü alanda henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı. Ormanlık bölgenin hemen yanında bulunan alanda çıkan yangın sonrası itfaiye ekiplerine haber verildi. Olay yerine gelen Aydın Büyükşehir Belediyesi Kuşadası İtfaiye Amirliği ekipleri yangına hemen müdahale etti. Bir anda büyüyen alevlerin ormanlık alana sıçramaması için ekipler yoğun çaba sarf ediyor. Hafriyat alanındaki lastik, kablo gibi yanıcı maddelerin olması söndürme çalışmalarını zorlaştırırken, beş saattir müdahale edilen yangında yaklaşık 40 ton su kullanıldığı öğrenildi.

(İHA)







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER ASAYİŞ Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARA
HABER ARŞİVİ
SON YORUMLANANLAR
  • HABERLER
  • VİDEOLAR
YUKARI YUKARI